2013年2月18日星期一

蛇游Krabi

幾年前開始,每年既農曆新年一定有個例牌約定《一班老死出遊》。
今年揀左泰國-Krabi。

機票-rm460(airasia no luggage check in)
住宿-rm300/pax(Aguamarine spa & resort x3晚)

吃喝玩樂自己看著辦吧,其實消費都唔算貴既~~以下系記錄一班蝗蟲大飲大食既鐵證!!

平均一餐個人消費應該系120baht,但因為我地每一餐都share share大餐所以每餐都接近200baht。建議你如果要吃超飽又正,可以選擇aonang beach附近既buffet 250baht勁抵吃!!











2 則留言:

  1. 可不可以写写你去过Krabi什么地方啊?我7月会去,已经有一两个地方想去的。你po的那个James Bond Island,是不是那里的Island Hopping的一部分啊?如能回复,十分感谢!Thank you!

    回覆刪除
    回覆
    1. hi,patricia,我真系無乜planning,但我覺得一定要住系“aonang beach附近”未必要正正條街,附近單車或tuttut都ok~~island hopping有好多配套,我只是去jamesbond island,有phiphi island或者其他,我的one day trip早上9點飯店接然後下午5點回到飯店,有包一餐加canoeing,也有去一間泰國廟和瀑布~~大約1000baht~~其它時間我真的去曬曬太阳,踏腳車,去krabi town night market咯~~放鬆放鬆~~

      刪除