2012年12月28日星期五

收費大道怪談

馬來西亞真係有好多收費大盜,sorry。。應該系收費大道=tol;尤其系吉隆坡區,真係好似7仔甘,梗有一條系你左近。

前幾日既聖誕節過tol果陣,遇到一件好唔慣既事:

如常系聖誕節當日番工,雖然馬路上無乜車,但仍然習慣過tol去公司(可以避開幾個紅綠燈架),正當我一如既往將手上既1令吉散錢俾tol,關車窗捻住出發,但奈何眼前個個“Palang”仍然無開,望望個收費員,詎竟然叫我較低車窗,心捻“莫非我俾少錢!!”較低窗後,見詎手上拿住散錢遞番俾我,兩角?點解呢?尼兩角莫非系假既??心中好多疑問?詎見我唔開車,就講“hari ni krismas,ada discount「譯:今日聖誕節,有折扣」”猶如當頭棒喝,係喔,馬來西亞在4大節日,收費大道系會有折扣架喔!!

當下我竟然答“thankyou”。。。。點解我會講TQ??換係你,你會嗎??

路上捻,點解咧?哦哦哦!!原來平時大巴大巴摑你既人突然行過黎錫你一啖,你系會覺得人間有情,萬物有愛架!!

我感動,所以多謝。

沒有留言:

發佈留言