2012年5月28日星期一

賣身契

毒獨男日記
2012年5月25日 心情 賣身契

又出生到依家,我都覺得我好似唔太屬於我,皆因有太多契約在身。

簽俾電視- 皆因我是電視精,基本上任何節目都會睇,甚至會應節,例如開齋節睇國語片,屠妖節睇印度片,聖誕節睇聖誕片。。即係同聖誕有關的任何語言片種。

簽俾電腦- 中學開始至今,沒每日睇電視,但系就一定會每日睇電腦。我一直以來都唔好電腦遊戲包括線上遊戲,電腦真系做功課同上網揾資料。依家多左facebook同微博自然更多姿多彩啦。

簽俾另一半- 真不知幸運定苦命,我既另一半都系我自己,約定自己要幾時做a幾時做b,聽落好似好宅甘,但我又中意同另一半既另一半去街,即係我的愛車。

簽俾尼三個單位其實都已經無晒固打,所以我決不會簽俾工作並不因為我不喜歡它,只系覺得同我唔會簽俾屋企人一樣,因為我地之間從來都無存在過任何契約。

沒有留言:

發佈留言