2012年3月30日星期五

鐵達尼號

毒獨男日記
2012年3月29日 心情 鐵達尼

今天真的很富紀念價值,原因是錯過了14年的東西,竟然在今天完成了。


各位,我終於觀看了titanic鐵達尼號。

titanic的確是一個神話,除了真實中他所創下的紀錄之外,還有另一項是"每個人心裡面都有個titanic"!因為titanic電影有個金句「you jump i jump」,so romantic,but依家大部份既情侶就將尼個「jump」字,玩的出神入化。無論男女。

要追個target首先是jump in,投其所好,埋堆。


不過發現原來個target 唔系甘掂就拉拉聲jump out離場,劃清界線,雖然有時個target會死纏爛打,唔放手,所以你必須要抱住 you jump better i jump為大前提,即係你傷好過我傷。


若然你遇上失去理智既target想同你一齊bungy jump既話,奉勸你咪系眾多情圈當中jump來jump去啦。

沒有留言:

發佈留言