2013年1月29日星期二

Hea爆香港(一)

Hea爆香港Day 1

2012其中一個遺憾既事就系無去到香港,所以2013年頭二話不說,有平機票立即booking飛香港hea個週末。「國泰航空經常做promotion,來回全包只系Rm755」

《住宿-Buttlefly精品酒店@上環》

今次終於都唔選擇系九龍住啦,脫離油尖旺,入住香港島-上環。

尼間精品酒店其實有好多分店,尼間系Hollywood道既就比較幽靜,對面有兩間cafe感覺唔錯,過兩條街就系古董街同海味街。尼間精品酒店比想象中寬敞,美中不足系d窗口開唔到but甘多落地窗,間房系樓景但d樓都離幾遠架,唔會有壓逼感兼晚上相當幽靜,後面街有惠康百貨,對面有7仔!價格大約rm300++/nite。間酒店概念系Hollywood,所以每一層擺設都有導演椅同拍攝燈等等,每層走廊都有歷年奧斯卡得獎名單,幾有feel架!只要同個德士司機講荷李活道東華醫院附近就得啦~~地鐵就梗系上環站啦!






《第一餐-九記牛腩面》

其中一項點解揀上環系因為美食。其實中環同上環有好多正野!例如第一餐就忍唔住去吃牛腩面!!超正but亦都有d貴,仲有最低消費。招牌梗系清湯牛腩面啦,but原來咖喱都非常入味,建議有伴既朋友可以兩款都點,share share咯!間店經常都排長龍,但其實大家都吃得幾快,我雖然排系樓梯口前面有成20幾人但都只系等左15分鐘。ps:對面個間勝香園條人龍仲勁,有時間都可以試下(對面唔系牛腩面)。記得,星期日offday啊!





《晚餐-長州》

由香港島中環5號碼頭到長州只需1小時(hkd十幾),如果搭express(hkd20幾)就只系40分鐘度。大約每班船30分鐘,過左11點45分就每兩小時一班。去長州得一個目的,就系有friend話長州豬骨煲打邊爐勁正!長州碼頭到步之後只要轉左直行就會見到好多食檔,友人試過尼間唔錯,所以就將系落船後路邊買既新鮮蝦同魷魚交俾食檔老闆做打邊爐用(都可以叫店家煮炒)。叫左煲“豬骨煲”,豬骨配上白蘿蔔+玉蜀黍再加胡椒粒煲既豬骨湯底好溫暖,因為當晚翻風有d冷,所以不斷加辣(胡椒)。再點個靚肥牛、蒜蒸帶子、加上大約10支大啤!!坐系碼頭邊吹海風打邊爐對啤(溫度大約14度)人生一大享受!!搞掂打邊爐之後,友人話,豬骨骨髓好正架,所以就拿飲管試試,果然好似燉豬肉湯既渣!!成餐5人飽飽都只系hkd800度大約rm70/pax!7點開餐,11點左右就返中環咯!!星期六party time!



saturday nite梗系落老蘭啦!中環碼頭離老蘭好近,順路者~~週末人山人海,好難揾位。建議你其實去7仔買支酒企系人群中仲有feel!加上平幾倍。



沒有留言:

發佈留言